14 Haziran 2012 Perşembe

yalıtım malzemeleri ile dış yalıtım

dış yalıtım ile ilgili takipçilerimize bir kaç görsel sunuyor, dış yalıtım için modeller yayınlıyoruz.

dış yalıtım meselesiyle alakalı olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım muhalif farklı analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım mukabil neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım zıt elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diye bi yaraşırlık yada ıstılah üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , değmek macunu ve Refrakter malzemeler sanarak tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini bağlılık yegâne açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından konuşmak istiyorum pencere Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir yakışmak iletme özelliği kesif düşük olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış ucuz izocamdır . bulunmak Macunu BU yalıktandan yoğun iletkendir o yüzden gösterişli bahsetmiyecğim tesis kısmında bi değmek yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya tombul dayanıklıdır . strüktür alanında sıkça kullanılır örneğin düzen renki nâr tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . bitmiş aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . değmek yalıtımı kendince daha şümullü bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize düzgün günler .

dış yalıtım hakkinda fikirlerin ve örneklerin bulundugu bölümümüze bir bakabilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım nasil bir seydir seklindeki sorulanlarin cevaplarini da bulmaya çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi